[Czuwaj] Reguły postępowania przeciw molestowaniu

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 9 Lut 2006, 17:44:09 CET

Darek Mołodecki napisał(a):
> http://wiadomosci.onet.pl/1257761,11,item.html
> .....Naczelną zasadą jest to, że wszelkie kontakty dorosłego z dzieckiem
> powinny odbywać się w zasięgu wzroku osób trzecich a instruktorzy nie
> mogą spać w tych samych pomieszczeniach, w których śpią dzieci.......
>
> No cóz to juz  instruktorzy nie pojada na  biwaki   rajdy  itp    bo  np
> trudno w sali  gimnastycznej  o  osobne  pomieszczenie  dla  instruktorów

Wiecie.. ja sie zastanawiam, co bardziej zaszkodzi wizerunkowi ZHP:
- sprawa tych dwoch harcmistrzow...
- czy moze reakcja wladz ZHP, ktora daje czytelny sygnal: nie ufamy
naszym instruktorom. Nalozymy im takie zakazy, ze nawet jakby ich
cisnelo, to niczego zrobic nie dadza rady...

co za czasy :)

pozdrawiam
olek