[Czuwaj] 2 pytania

Pią, 10 Lut 2006, 16:07:31 CET

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, 10 February 2006 15:46
Subject: Re: [Czuwaj] 2 pytania

Owszem, powiedziałem, że być może CELOWA pomyłka.Widże, ze powinienem tez
wyróżnić słowa "być może".

Ktoś propozycje robi, prawda? A może nagle 200 delegatów się skupia z z
magicznego kapelusza wylatuje NOWY DOSKONAŁY STATUT? Nie sądzę.

Ktoś propozycje daje - a generalnie niczego istotnego tutaj nie zmieniono.
Niby można "ocenić każdego z osobna" (byłem za tym), ale już się okazuje, ze
tylko tych, co są w chwili zjazdu na stołku - a to dla mnie jest LUKA.
Napisałem, ze być może celowa. I z tego się nie wycofuję. Nie znam intencji
wymyslającego tę poprawkę, ani intencji każdego ze zjazdowiczów, dlaczego
głosował za tym, zeby TYLKO osoby pełniące funkcję zostaly ocenione, a nie
wszyscy, którzy się jej podjeli w trakcie całej kadencji.

I nie wycofuję się też ze zdania, że i tak niczego to nie zmienia, poza
samopoczuciem głosujących.

Dominik Jan Domin