[Czuwaj] po Konwencie

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 15 Lut 2006, 11:25:38 CET

Pamietam, ale nie zmieniam zdania.
Zgadzam się z tymi, którzy pisali o wylewaniu dziecka z kapiela. I z tymi,
którzy pisali o martwych regulaminach.

Sady sa w stanie znalezc sobie 100 powodow do wydalenia kogos z ZHP za to,
ze przespal się ze swoja harcerka, harcerzem, czy zrobil cos rownie
zboczonego. Żadna instrukcja nie jest do tego potrzebna. Inna sprawa to
dowody, ale tych instrukcja nie dostarczy.

Jeśli sady nie będą w stanie wydac wyroku na pedofila, to trzeba te sady
zmienic.

Tomek