[Czuwaj] po Konwencie

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Śro, 15 Lut 2006, 11:34:15 CET

TOGRO.pl napisał(a):
> Pamietam, ale nie zmieniam zdania.
> Zgadzam się z tymi, którzy pisali o wylewaniu dziecka z kapiela. I z tymi,
> którzy pisali o martwych regulaminach.
>
> Sady sa w stanie znalezc sobie 100 powodow do wydalenia kogos z ZHP za to,
> ze przespal się ze swoja harcerka, harcerzem, czy zrobil cos rownie
> zboczonego. Żadna instrukcja nie jest do tego potrzebna. Inna sprawa to
> dowody, ale tych instrukcja nie dostarczy.
>
> Jeśli sady nie będą w stanie wydac wyroku na pedofila, to trzeba te sady
> zmienic.

Ale ja znowu wracam do mojego ulubionego jątrzenia sprawy. Nie mówię o
przypadkach łamania prawa, czyli poniżej 15 lat. To oczywiste wtedy.

Mówię o innych przypadkach.
O instruktorze i harcerkach na przykład.
On 30, ona 17.
Albo on 20, ona 18.

On kadra, ona nie. Albo oboje.

I potem - czy 14 letnia przyboczna zuchowa to kadra czy nie?

Zdając się tutaj wszędzie na sądy i zachęcając je do działań różnicujemy
straszliwie te kryteira, bo każdy sąd będzie reagoiwał inaczej - skłąda
się z ludzi w różnym wieku, z różnych środowisk, itp.