[Czuwaj] po Konwencie

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 16 Lut 2006, 20:04:42 CET

Dominik Jan Domin napisał(a):
> Owszem. Podobnie jak druzynowego, który zmusza dzieci do "chusteczki"
> (harcerze, zwłaszcza chłopcy, bardzo często NIE CHCĄ).
Dominik. Nie tragizuj. Ja jeszcze nie widziałem żeby się kogokolwiek
ZMUSZAŁO do "chusteczki" i powiem ci też, że poza pojedynczymi
przypadkami nie spotkałem się z ludźmi, którzy nie chcą się w to bawić.

Jeśli rzeczywiście zabawy w których jest element całowania w policzek są
POZA naszymi horyzontami moralności, to rzeczywiście zupełnie inaczej
widzę naszą organizację :]