[Czuwaj] po Konwencie

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 16 Lut 2006, 22:53:20 CET

druzynowy w czarna13.pl napisał(a):
> [...]
Hmm i pewnie miały rację.
Granicy nie ustalimy - to jasne.
Ale co innego dobrowolna zabawa polegająca na tym, że w jej trakcie ktoś
kogoś delikatnie cmoka w policzek (często symbolicznie), a co innego
punkt na biegu gdzie pewnie punktowy i kilku innych gapiów chcą
nacieszyć oko widokiem tshirtów przylegających do dział młodych druhenek
(zapasy w błocie i kiślu są chyba bardzo "męskim" widowiskiem i po to są
organizowane).