[Czuwaj] Harcerki walczace w kisielu

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 20 Lut 2006, 08:53:13 CET

Zapewne lepiej na wszystko przymykac oko i udawac, ze się niczego nie widzi.
Albo prac brudy we wlasnym bagnie. Jeśli ktos zasluguje na potepienie, to
trzeba go potepiac. Jeśli na potepienie zasluguje jakies dzialanie, to
trzeba być odwaznym i glosno mowic, ze to kretynska zabawa.

Jestem przeciwko wydawaniu wyrokow zanim zrobi to sad, ale jeszcze bardziej
jestem przeciw wyciszaniu wyrokow sadowych, żeby tylko ktos zlego slowa nie
powiedzial...

Tomek