[Czuwaj] Harcerki walczace w kisielu

Pon, 20 Lut 2006, 18:20:50 CET

----- Original Message -----
From: "Marcin Skocz" <hrskocz w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, 19 February 2006 22:34
Subject: Re: [Czuwaj] Harcerki walczace w kisielu

> Drodzy Druhowie, paragraf można zapewne na wszystko znaleźć, pytanie tylko
> czy to aby naprawdę jest dobre?
> Na pewno walka w kisielu nie była bystrym pomysłem organizatora biegu, ale
> skąd od razu podejrzenie o pedofilię? Z tym podejrzeniem należy ostrożnie,
> bo jest wyjątkowo samoprzylepne...
> Z mojego punktu widzenie sprawa wygląda na taką z gatunku "myśleliśmy że
> to będzie fajna zabawa..." I nawet jeśli jest to głupie i warte być może
> napiętnowania, to zaiste dziwne, że Druhowie tak od razu o pedofili..

Może mysleli... Ale instruktor powinien pomysleć wczesniej. Zaś nie rozumiem
sytuacji zmuszania dzieci do tej czynności, niepotrzebnej, bezsensownej i
zalatującymi zabawami z klubów dla dorosłych... tak, zapewne ktoś myslał, że
będize fajna zabawa...

Odróżniam też "stanie na warcie" od "obowiązkowego udziału w walce w kislu".
Czy moi kontrdyskutanci, ktorych do tej pory szanowałem, naprawdę nie widzą
różnicy? Bo w trakcie tej dyskusji - coraz bardziej sie zastanawiam, czy
podział w ZHP jednak nie przebiega na linii priorytetów: wychowanie dziecka
/ dobra zabawa kadry.

DJD