[Czuwaj] co dalej???

Rafał kmccoy w konto.pl
Wto, 21 Lut 2006, 00:09:43 CET

Użytkownik Michał Górecki napisał:
> Ameryki nie odkryję tez zauważając, że zazwyczaj właśnie te drużyny
> odchodzą od harcerstwa na rzecz zajmowania się zbytnio daną działką :]

A ja bym chciał akurat zauważyć coś zupełnie iinnego.
Ba. Powiedziałbym nawet, że są środowiska, gdzie ta specjalność wodna
przeszkadza, a nie buduje.
G00rek - wiesz czym ja się zajmuję? Na pewno. To ja już widzę, że jest
20 luty i tak:
- kasy na remonty brak
- chętnych na akcje zarobkowe - tylko najmłodsi
- chętnych na remonty? Poza mną dwie osoby. Nowe zresztą z naboru.
- o stanie technicznym jachtów nic nie napiszę może lepiej, ale jeśli na
samochody 25 letnie mowi się "złom" to co ja mam powiedzieć o jachcie co
ma lat 3x?

Pozdrawiam
Rafał :)

--