[Czuwaj] Instruktor - pismo ZHR

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Wto, 21 Lut 2006, 12:09:02 CET

Cóż... co fakt to fakt.
W jednej z moich wcześniejszych wypowiedzi przypomniałem że: "Woda
najczysztsza jest u źródła" i teraz wystarczy spojrzeć na ofertę
wydawniczą wydawnictwa ZHR a następnie zobaczyć co się wydaje u nas. Z
drugiej strony tak naprawdę cieszę się że mam gdzie kupić książki które są
fundamentami harcerstwa i do tego jest to wydawnictwo harcerskie. Cóż jak
widać w ZHR MAJĄ KONCEPCJĘ na rozwój harcerstwa w polsce, my natomiast
giniemy w różnych dywagacjach, tworach typu OKK i innych głupotach.
Pozdrawiam
Janusz Sikorski