RE: [Czuwaj] znów piszą o ZHP i pedofilii

Grzegorz Jurek goja73 w poczta.onet.pl
Czw, 23 Lut 2006, 11:58:37 CET

[goja73] niestety nie, temat na pewno istniał :(
z tego co słyszałem to Radek na pewno prowadził kursy
i były z tym później problemy - szczegółów nie znam
(może kowlak - wszak obecnie jest w KR chorągwi
i łatwiej dotrze do jakichś danych)

za to w ubiegłym tygodniu słyszałem, że rodzina
szuka pomocy (lobbingu) wśród harcerzy dla Radka

może tylko mała uwaga, że sprawa jest "odgrzana"
sprzed kilku lat  - może to poszukiwanie pomocy
przez rodzinę na to wpłynęło - wtedy to on miał 20-kilka lat
choć jeśli fakty opisane miały miejsce to niewiele to zmienia

pozdrawiam
goja73
hm. Grzegorz Jurek
grzegorz w zhpwidzew.pl