Re: [Czuwaj] Re: Pif, paf, juz nie żyjecie !!! ;-)))

Jerzy Łukaszewicz jeluk w wodn.lublin.pl
Czw, 23 Lut 2006, 14:42:52 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>

> Wszak nikt nie popiera tego, co sie zdarzylo na tej zbiorce, a tylko Tomek
> wyraził sugestie, ze specjalnosc proobronna moze miec aspekty wychowawcze,
> a ja chciałem sie przeciwstawić potępianiu w czambuł srodowiska, które
> zostało "przylapane" na takich niefortunnych zajęciach.

Ja osobiscie potepiam wlasnie te zajecia. A nie srodowisko. Chyba zostalem
niewlasciwie zrozumiany. Srodowisko jest mi zupelnie nieznane.

> Tak wiec jeżeli koniecznie chcecie zostac męczennikami, to chyba nie tym
> razem i nie w tej sprawie.

Male wyjasnienie. Nie mialem watpliwosci, ze wiekszosc instruktorow nie
popiera tego typu "zabaw wychowawczo-dydaktycznych". I ciesze sie, ze sie
nie mylilem. Piszac jednak, ze mam przerabane, mialem na mysli reakcje na
moj dopisek w postaci P.S. Myslalem, ze bede mial oponentow przyznajac sie
ze, nie jestem pacyfista, ze strzelalem z prawdziwej broni bedac w wojsku,
ze jestem proamerykanski i uwazam USA za sojusznika i jestem za pobytem
naszych wojsk w Iraku. O to mi tylko chodzilo. A nie o to, aby zostac
meczennikiem :)

> Proponuje EOT, nieekscytowanie sie kolejnymi zdjeciami z tej galerii,

Nie naduzywajmy tego zwrotu. I nie ograniczajmy dyskusji na liscie
dyskusyjnej. Jesli temat przestanie byc ciekawy - sam zniknie.

> a co najwyzej rozmowe z drużynowym tej drużyny.
> Jerzy! G00rek! Jeżeli uważacie, że to, co oni robia to nie jest
> harcerstwo, to na pewno dużo o tym, czym jest harcerstwo możecie
> instruktorom z tego środowiska opowiedzieć :-)

Jesli beda kiedys w Lublinie, chetnie sie spotkam. Liczac na to, ze sam tez
wiele skorzystam z takiego spotkania.
I tak sie zastanawiam, obserwujac jak Olek reagujesz na ten problem - czyzby
to bylo Twoje srodowisko? :-)

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP