[Czuwaj] Proźba o pomoc

Krzysztof Ludwa 14pdhczarnestopy w wp.pl
Sob, 25 Lut 2006, 01:52:21 CET

Czuwaj!
Zwracam się do druhów o pomoc, a mianowicie chodzi mi o adres internetowy do pliku filmu "Czarne Stopy" którego nigdzie nie mogę znaleźć, Jeżeli znacie taki adres to prosze  o odpowiedź na priv. Lub jeżeli macie ten film to go kupię od was bo w różnych Videotekach również  nie widziałem  za pomoc dziękuję
Krzychu
drużynowy 14 Pożarniczej Drużyny Harcerskiej "Czarne Stopy"
www.14pdhczarnestopy.freehost.pl
14pdhczarnestopy w wp.pl

BROKEN FLOWERS Jarmuscha
- znakomita komedia dla wymagających już na DVD.
Dostępna tylko w dobrych sklepach i wypożyczalniach!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fbroken_flowers.html&sid=672