[Czuwaj] Głodówka - ostatni weekend

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 28 Lut 2006, 14:37:12 CET

Suchocki napisał(a):

> BTW: Co w ostatni weekend odbywało się na Głodówce?

W tym samym czasie byl na Głodówce także (wraz z zespołem) hm. Adam
Kocher - Zastępca naczelnika ds. programu i pracy z kadrą
Mysle wiec, ze swietnie sie zlozylo, ze akurat taka osoba byla na miejscu.
Mozemy wiec oczekiwać, ze z-ca ds. pracy z kadra za punkt honoru (zeby
nie powiedziec - za oznakę swojej wiarygodności) postawi sobie
odpowiednie zbadanie tej sprawy i wyciagniecie konsekwencji nie bedacych
listkiem figowym, a będących adekwatnymi do czynu.

Monaliza napisala:
 >Co zrobi z tym faktem Naczelniczka ! Czy zbada sprawę ? Czy udzieli
 >oficjalnej nagany i tym samym powstrzyma pseudoinstruktorów ZHP przed
 >podobnymi zachowaniami

Mysle, ze zadna nagana nie powstrzyma takich ludzi.
Uwazam, ze takie wyczyny (jezeli to sie potwierdzi), osobom tym powinny
zostać odebrane stopnie instruktorskie - a wraz z tym wszystkie
uprawnienia, które przyslugują ze względu na posiadany stopień. Wiąże
sie to takze z koniecznościa zdobywania tych stopni od nowa, przez
zwykle próby instruktorskie prowadzone przez wyznaczonych instruktorów.

W lagodniejszej wersji moze tylko powinien byc orzeczony zakaz pelnienia
funkcji instruktorskich i uczestniczenia w kształceniu na.. np. 2 lata?
Ale mysle, ze pierwszy pomysl jest lepszy.

pozdrawiam
olek

ps. oczywiscie w przypadku, gdyby nie uznali swojej winy i nie chcieli
poprawic zachowania, powinni zostac usunieci z listy członków ZHP.
(W lagodniejszej wersji - wykorzystac przepis, ze jezeli osoba powyzej
25 r.z. nie wchodzi na sciezke instruktorska, to zostaje seniorem :])