[Czuwaj] Zespół ds. Internetu w Hufcu (?)

Juna juna19 w poczta.onet.pl
Pon, 2 Sty 2006, 22:22:42 CET

Damian "słonko" Grzegorczyk napisał(a):
> Znów pytanko o zespół, ale cóż, pomysłów jest wiele.
> Zwracam się z pytanie do was, czy u kogoś w hufcu istnieje coś takiego
> jak  Zespół ds. Internetu? Jeśli, tak to prosiłbym o kontakt,
> streszczenie  mniej więcej, jak to wygląda, jeśli można. Z góry dziękuję
> :-)

Hej hej

Nasz zespol dziala od kwietnia 2003. Pomysl zrodzil sie w ramach mojej
proby podharcmistrzowskiej i nie zapowiadal przedsiewziecia na taka
skale.. Z poczatku mialo byc to tylko uporzadkowanie i uaktualnienie
strony hufca, no ale jakos tak wyszlo, ze narodzila sie idea zupelnie
nowej strony. Wtedy bylo nas w zasadzie troje: hm. Adrian Laskarzewski,
dh Grzegorz Zapert i ja... No i phm. Marcin Madejski, ustepujacy admin...

Zostalam osoba odpowiedzialna za strone, wymagalo to udzialu wielu osob
z hufca. Stworzenia pomyslu wizualnego, zatwierdzenia go na komendzie,
zainteresowania sie zawartosci podstron oraz sposobem na ich "zycie"...

Podzielilam prace. Adrian uzyczyl nam autorskie zrodla i stworzyl
grafike, Grzesiek przerobil kod i dopasowal go do naszych potrzeb.
Zalatwilismy miejsce na serwerze, ja ustalilam najwazniejsze sprawy z
zespolem internetowym GK i zajelam sie redagowaniem. Redakcja strony
wymagala wspolpracy z wieloma osobami, zreszta sami pewnie wiecie jak to
jest jak chce sie wyciagnac od kogos cos co niekoniecznie ta osoba ma
chec napisac... :)

Tu wielkie podziekowania dla Grzeska,bez ktorego na pewno by mi sie
odechcialo.

Stworzylismy nowy image www hufca, ozyla poczta mailowa. W dzialalnosc
zespolu wlaczylam innych: realizujacych proby, wytypowanych w ramach
namiestnictw, ochotnikow... I zaczelo zyc... (oczywiscie na biezaco
admini dostaja informacje co i gdzie sie dzieje). Potem tyko reklama i
polecialo...

Jak strona wyglada dzis mozecie ocenic sami. Formalnie zespol zostal
powolany dopiero niedawno, ale na dzien dzisiejszy poza osobami
wymienionymi w rozkazie wspomagają naszą pracę: Kamila, Kuba, Zdzisiu,
KrzysiU, Adrian, Agata... Można subskrybowac nowosci, no i jest to
zrodlo infromacji dla wszystkich odwiedzajacych....

Oprocz dzialanosci zwiazanej ze strona uruchomiona jest rowniez hufcowa
lista dyskusyjna, forum, ciala hufcowe wspolpracuja na rownolegle na
plaszczyznach regularnych spotkan oraz elektronicznych materialow (np
KSI). W Sieci przeczytac mozna najnowszy rozkaz, uzyskac informacje o
naszych srodowiskach. Funkcjonuje tez kalendarz imprez.

Jak dziala zespol? hhehehe - no ostatnio najczesciej wirtualnie:
przesylamy sobie pliki, rozmawiamy przez komunikatory, piszemy maile.
Czasem wymagane jest spotkanie - jednak najczesciej jest to moja rozmowa
z danym cialem, osoba, zespolem... No i mam tez wieeelkie wsparcie w
osobach, ktore wymienilam wyzej - bez nich chyba nie nadazylabym ze
zmianami... (co nawet w sensownym interfejcie formularzy jest
czasochlonnne).. - Dziękuję Wam!

Oczywiscie nie jest to tak, ze to wszystkie zadania jakie moze
(powinien) sprawowac zespol ds. Internetu... Jesli macie jakies
sugestie, formalne uwarunkowania.... - piszcie (chetnie na priv).

Chetnie poslucham slow konstruktywnej krytki oraz propozycji zmiany w
odniesieniu do samej strony.

Z pozdrowieniami

phm. Justyna Sarnacka

Hufiec Szczecin - www.szczecin.zhp.pl