[Czuwaj] Tresc naglowkowa hufcow

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Czw, 5 Sty 2006, 16:21:24 CET

----- Original Message -----
From: "Jerzy Łukaszewicz" <jerzy.lukaszewicz w zhp.lublin.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, January 05, 2006 4:07 PM
Subject: [Czuwaj] Tresc naglowkowa hufcow

> Lista sie ozywila, ja mam wiec kolejne pytanie.
> Wrocily stare Nipy. W zwiazku z czym, zmienily sie tresci naglowkow na
> fakturach wystawianych i odbieranych, oraz tresci pieczatek.
> Poinformowano nas ze tresc na naszej hufcowej pieczatce ma byc taka:
>
> Zwiazek Harcerstwa Polskiego
> Komenda Choragwi Lubelskiej
> 20-078 Lublin, ul. I Armii WP 7
> Komenda Hufca Lublin
> 20-116 Lublin, ul. Lubartowska 39/10
> tel. 081 532 75 18, NIP 712-01-05-188
>
> Dlaczego na pieczatce maja widniec dwa rozne adresy? Czy nie wprowadza to
> [...]

Dziś dostałem z mojej Komendy Hufca maila o następującej treści:

Od dnia 01 stycznia 2006 posługujemy się nowym numerem NIP. Nowy numer to:
777-00-05-422.
Jednocześnie została ściśle określona nazwa wraz z danymi adresowymi,
którymi należy się posługiwać przy odbieraniu faktur zakupu.
Faktury należy pobierać na nastęujące dane:

Komenda Chorągwii Wielkopolskiej ZHP
Komenda Hufca Poznań-Nowe Miasto
61-809 Poznań, ul. Św. Marcin 80/82
NIP: 777-00-05-422

W razie problemów ze zmieszczeniem całej nazwy można zastosować skrót >Wlkp<
zamiast >Wielkopolskiej< oraz zamiast >Komenda Hufca<, >Hufiec<.
W pierwszej linijce musi być >Komenda Chorągwii Wielkopolskiej ZHP< (dawniej
był Związek Harcerstwa Polskiego)
Używamy adresu Chorągwii, nie Hufca.