[Czuwaj] pytanie o powszechność

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Pią, 6 Sty 2006, 11:47:57 CET

Radek Paszkowski napisał(a):

> Nie zdzierżyłem. Siadaj, pała.
> Primo - odpowiedź nie na temat, secundo - g00 - na litość - jeśli już
> wzięło Cię na pisanie własnej definicji to zajrzyj gdzieś czy coś...
> Strasznie InO zawęziłeś i spłyciłeś.
>
> BTW. nawet moje ulubione ze Zlotu Grunwaldzkiego '88 (organizowane pod
> "Perkozem") łapie się tu tylko częściowo - zero lampionów tylko
> karteczki z długopisami pod krzaczkiem, oznaczenie - tarcze; mapy -
> _tylko_i_wyłącznie_poziomice_ (+ oznaczone punkty rzecz jasna)

Proszę Pana, chociaż dwa plus?

:)

Źle się wyraziłem. Oczywiście InO może być bardziej skomplikowane. Ale
na punkcie InO raczej nigdy nie stoi nikt odpytujący z Prawa
Harcerskiego, czy każący wbijać gwoździe! Generalnie całość opiera się
na lampionach, lub innych charakterystycznych punktach (zapisanie numeru
transformatora, itp). Liczy się ino DROGA, podczas, gdy podczas biegu
liczą się przede wszystkim punkty na których zdobywa się punkty ;)

Natomiast różnica między HBT, a biegiem harcerskim.... Poszukam
wspomnianej książeczki na strychu, bo właśnie zaczynam sprowadzać swa
bibliotekę do siebie po remoncie :)

g00rek - w sumie nie Aż Tak Bardzo Zaawansowany Inowiec
(ale na kursie OT miałem kiedyś zajęcia o tym i parę razy biegłem więc