Re: [Czuwaj] pytanie o powszechność

Pią, 6 Sty 2006, 12:13:41 CET

----- Original Message -----
From: "hm. Rafał M. Raniowski HR" <rafal w harcerz.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 05 January 2006 23:26
Subject: Re: [Czuwaj] pytanie o powszechność

> Oprocz czarnych i zielonych proponuje w kolorze teczy* ;))) Tylko jaki
> kolor logo do tego dobrac? ;)))
>
> Pozdrawiam :)))\
> Viking
>
> * w Szczecinie jest druzyna dziweczat "Tecza", moze by przeszly do ZHP dla
> takich skarpet? A jak obrzedowo by to wygladalo do munduru :P

Spoko!! Będą miały wzięcie!! Na Konopnickiej są zwolennicy kolorowych
skarpetek, nawet pisują o tym artykuły do "Czuwaja".

A i ja sobie jedną pare bym sprawił... jako znak ochronny na zbiórkę do
żeńskiej druzyny harcerskiej / starszoharcerskiej (nie mylić z wędrowniczą
:) )

DJD

PS. ROTFL, gdyby ktoś nie wiedział.