Re: [Czuwaj] Karta rabatowa dla zuchów i harcerzy

Pon, 9 Sty 2006, 20:55:06 CET

----- Original Message -----
From: "Sławomir Waś" <slawek w wasie.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 09 January 2006 20:50
Subject: Re: [Czuwaj] Karta rabatowa dla zuchów i harcerzy

> dodatkowo  zuchy i harcerze, jeśli zapłacili składki za 2005 rok?
>
> Dobrze rozumiesz Druhno. Taka była intencja, ale chyba nic z tego nie
> wyjdzie. W mojej dzisiejszej rozmowie ze Skarbnikiem Związku padł argument
> finansowy i kart chyba nie będzie. A na pewno nie w takim wydaniu jak
> uchwaliliśmy na RN.

Acha... To po co cała RN w ogóle zawraca sobie głowę uchwalaniem
czegokolwiek?? Czy nie lepiej pójść w tym czasie do kina??

No cóż... warto tylko zapytać, co powiedzieć osobom, które wypełniły warunki
postawione przez RN i PO FAKCIE dowiedziały się, że zostały oszukane...
zwłaszcza, gdy zacytują "Na słowie harcerza polegaj jak na Zawiszy".

DJD