[Czuwaj] Re: Kominek w harcówce

Ewcia ewasikora w wp.pl
Pon, 9 Sty 2006, 22:36:29 CET

Witam serdecznie :)

A czy ktos wyobraza sobie harcowke bez kominka.... bo ja nie...

w naszej harcowce jest kominek z prawdziwego zdarzenia... taki murowany z
cegiel... brakuje w nim tylko prawdziwego komina... ale moze juz niedlugo ;)

pozdrawiam
sikorka

-------Original Message-------

From: phm Wojciech Godoń
Date: 01/09/06 22:23:02
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Kominek w harcówce

Posyłam jeszcze raz bo nie zmieniłem tematu :-)

Wiem, ze szanowne druhowieństwo ma tutaj bardzo poważne rozmowy
organizacyjne.... jednak ja mam pytanie a zarazem pro¶bę.

Czy w Waszych harcówkach znajduj± się kominki ?? - je¶li tak - to bardzo
prosze o jego krótka charakterystykę lub już na maila fotkę b±dĽ rysunek.
Szukamy pomysłów i inspiracji - bede wdzięczny za pomoc :-)

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117