[Czuwaj] Casting

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Śro, 11 Sty 2006, 11:03:49 CET

Witaj Mateuszu,

W Twoim liście datowanym 11 stycznia 2006 (10:52:48) można przeczytać:

> Czesław napisał:
>  http://www.zhr.pl/info/3032
> (.....) do nowego, ambitnego programu młodzieżowego w TVP
> utrzymanego w harcerskim duchu. (.....)

> Swoją drogą, to niech ktoś powie, że harcerstwo jest apolityczne. Było SLD
> były Teleharce (ZHP). Jest PIS będzie "nowy, ambitny programu młodzieżowy w
> TVP" (ZHR).  Ciekawe jaki program będzie po wygraniu wyborów przez
> Samoobronę.

> Mateusz Moryto
> www.hgr.opole.pl

To oczywiste, że będzie jeszcze lepszy, nowszy, ciekawszy, promujący
wartości "ludowe"...
Za stary już jestem by się emocjonować takimi rzeczami. W ogóle prawie nie
oglądam TV. Starsi harcerze idą w moje ślady, co świadczyć może, że
medium to nie jest raczej zbyt wartościowe...

--
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR