[Czuwaj] Casting

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Śro, 11 Sty 2006, 11:37:53 CET

Dnia 11-01-2006 o 11:34:01 Mateusz Moryto prv <mateuszmoryto w interia.pl>
napisał:

> To miał być raczej żarcik, niż rozdmuchiwanie i robienie sensacji. Jeżeli
> nie trafiłem w Dh poczucie humoru to serdecznie przepraszam.

Mnie przepraszać nie trzeba a co do "żarciku" - nie zauważyłem tam żadnej
emotki czy uśmiechu - ale sucha relacja o polityczności harcerstwa
--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117