[Czuwaj] Pedofilia znowu

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Śro, 11 Sty 2006, 16:00:23 CET

Dnia 11-01-2006 o 15:50:17 Marek Jedynak <marek_jedynak w o2.pl> napisał:

> I kolejne dwa artykuły, ale pamiętajmy, że wina musi zostać udowodniona,
> a osoba skazana prawomocnym wyrokiem sądu. Nie chcę bronić nikogo, ale
> jeżeli ma znów powtórzyć się bezpodstawna nagonka na kogoś, to lepiej
> milczeć niż rzucać obelgami.
> Sam jestem w szoku i na razie nie będę komentował.

Dlatego też nikogo personalnie nie obrażam - jestem tylko przekonany, że
takich spraw będzie zoraz więcej. Na kilku obozach miałem różne sytuacje
związane z tzw. opiekunami baz obozowych czy też zachowaniami kadry
instruktoraskiej. Dziwi mnie tylko, że sprawa ciągle jest "uciszana" i
ciągle kopiujemy zachowania dyrektorów szkół: "W mojej szkole NAPEWNO nie
ma narkowtyków". Czas podjąć dyskusję i poważną walkę z tym zjawiskiem i
odrazu reagować na wszelkie podejrzane zachowania.

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117