Re: [Czuwaj] Re: Kary było pytanie o powszechność*SPAM*****

Śro, 11 Sty 2006, 18:24:10 CET

----- Original Message -----
From: "Piotr Giczela" <piotr.giczela w zhr.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 11 January 2006 17:30
Subject: [Czuwaj] Re: Kary było pytanie o powszechność*SPAM*****

Nie bardzo pojmuję co to są koedukacyjne kadrówki. Czyżbym odpadł już
tak bardzo daleko pracując ostatnie kilkanaście lat w ZHR? Ale przecież
byłem instruktorem ZHP i koedukacyjnych kadrówek nigdy nie widziałem
na oczy... O co tu chodzi? Czy ktoś mi wyjaśni?

======

Namiot, w którym tzw. kadra męska i żeńska śpi razem.

Doskonały pomysł na wieczne pomysły dorastających chłopców pt. "Co oni tam
robią w nocy"*, zagwozdki typu "Czemu oni mogą, a nas się karze za spanie w
namiocie dziewczyn" oraz doskonały sposób, aby część kadry większosć czasu
spędząła w namiocie, ignorując świat zewnętrzny (jesli komuś oczywiście na
takim zachowaniu zależy).

*może nie będę cytował chłopców lat 15, co mówili o zachowaniu komendanta i
jego dziewczyny, którzy razem spali w "komendantce" - uprawiedliwiać te
fantazje chłopców może tylko to, że... oni w nocy łazili na warcie i być
może wcale nie były to fantazje... choć i tak słownictwo nie do cytowania na
[czuwaju].

DJD