Re: [Czuwaj] Instruktorzy BYŁO Pedofilia znowu

Śro, 11 Sty 2006, 20:37:18 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 11 January 2006 20:28
Subject: Re: [Czuwaj] Instruktorzy BYŁO Pedofilia znowu

> No to masz krechę u nowego skarbnika he he he.
>
> g00
>
> P.S. To ten "Pan" właśnie, lol.

RAZ:

Komendant Chorągwi Związku Harcerstwa Polskiego w Kielcach Dariusz Bińczak
powiedział, że Dariusz K. jest instruktorem harcerskim, ale od lat nie
działa w ZHP

DWA:

hm. Cezary Huć (skarbnik) - 118 głosów

WIĘC:

To nie ten "pan", ot co!!

Ale gdyby nawet... powiewa mi to szeroko, mówiąc jezykiem mniej literackim.

DJD