Re: [Czuwaj] wartości i normy

Martyna Tochowicz szarotka25 w wp.pl
Czw, 12 Sty 2006, 13:34:57 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, January 12, 2006 1:09 PM
Subject: Re: [Czuwaj] wartości i normy

> Dokladnie tak jest.
>
> Harcerstwo od poczatku wpisywalo sie w jeden z nurtow, a nie mialo
> ambicje odzwierciedlac przekroj spoleczny.
> Doprawdy nie wiem, czemu dzisiaj ta roznorodnosc ideowa ZHP jest tak
> gloryfikowana. Ani to nasza tradycja, ani to praktyczne, ani dobre
> wychowawczo.

aaaaaaaaaaaaaa!!
Miałam się nie odzywać, choc coś mnie trafia, gdy czytam Twoje Olku
wypowiedzi. Jednak teraz już nie wytrzymałam.

Harcerstwo nie jest niczyja własności. Ani moja, ani Twoją, ani nikogo
innego.
Zawsze było tak, że w harcerstwie istniały rózne poglądy, że było pewnym
tyglem intelektualnym, takze w kwestii interpretacji wartości, a przede
wszystkim norm.
I dla mnie to także jest wartość harcerstwa.

Dlatego nie odbieraj prosze prawa do dyskusji czy angazowania w działalność
Związku ludziom, którzy nie wpisują się w Twój nurt myslenia. Bo  - na
szczęście- nie masz patentu ani na nieomylnośc, ani na jedyne słyszne
rozwiązania.

pozdrawiam
Martyna