Re: RE: [Czuwaj] wartości i normy

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Czw, 12 Sty 2006, 15:50:04 CET

Dnia 12-01-2006 o godz. 15:19 czesiek.harcerstwo napisał(a):

> Chodziło mi o to na ile drużynowi obecni na zlocie
> byli reprezetatywni dla wszystkich druzynowych ZHP.
>
> Oboje wiemy że nie byli :-))
>
> Czesław

To prawda i nieprawda:) tak statystycznie rzecz biorąc.
Ale dla uczciwości właśnie podkreśliłam o jakiej zbiorowości mowimy
i wstawiłam to jako anegdotkę a nie głos w dyskusji.

Ania

Kiss Kiss Bang Bang od 13 stycznia w kinach.
Reżyseria: S. Black;
Występują: Val Kilmer, Robert Downey Jr., Michelle Monaghan
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fkiss_kiss.html&sid=634