[Czuwaj] Gorka czy dolek, czyli o seksie, gimnazjach i awangardzie(niezbyt krotkie)

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Czw, 12 Sty 2006, 18:41:52 CET

Witaj Aleksandrze,

W Twoim liście datowanym 12 stycznia 2006 (14:13:38) można przeczytać:

> Jezeli dyskutujemy nt. rodzielenia plci, to krytykuje jego "moralnosc",
> to ze wzgledu na obawe, ze wyrasta on z zafascynowania "importowanymi" z
> zachodu normami i ze bedzie prowadzil do ich upowszechnienia oraz
> upowszechnienia tego "wolnosciowego" nurtu moralnosci.

> Spanie w jednym namiocie niezameznej kobiety i mezczyzny nie uwazam za
> niemoralne samo w sobie :)
> Mysle jednak, ze jest malo wygodne, w przypadku druzyn harcerzy (10-16)
> watpliwe. A u wedrownikow - chyba niepotrzebe?

> pozdrawiam
> olek

To ostatnie sformułowanie Olka streszcza także moje poglądy. Nie
uważam, że Goorek i jemu podobni postępowali w drużynach
koedukacyjnych niemoralnie, co najwyżej niepotrzebnie w taki sposób.
Dla mnie nie trafiły żadne z dotychczasowych argumentów głoszonych
przez zwolenników tej "nibynowości". Ja nawet nie mam nic przeciwko,
ale... Patrz wyżej jak u Olka. :-)

--
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR