[Czuwaj] Reguly postepowania przeciw molestowaniu

Aleksander Senk senk w post.pl
Pią, 13 Sty 2006, 12:36:19 CET

Michał Górecki napisał(a):

> "*Art.200 k.k.*
> *§ 1* Kto doprowadza małoletniego poniżej lat 15 do obcowania płciowego
> lub do poddania się innej czynności seksualnej albo do wykonania takiej
> czynności podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

:-)

Ale ja nie pytam o to, co mowi prawo nt. dopuszczalnosci 'obcowania
plciowego', ale o to, co mowia te reguly postepowania z wychowankami.

Patrycja uzyla pojecia "nieletni" - ze osoba, ktora ukonczyla 18 r.z.
nie moze spac w jednym namiocie z osobą nieletnią.

Wiec dopytuje, ze tu chodzi o te ponizej 18, ponizej 17 (jak prawo
definiuje nieletniosc), czy tez ponizej 15 lat, gdzi sie zaczyna granica
  karanych przez prawo kontaktow seksualnych.

pozdrawiam
olek