[Czuwaj] Posiedzenia RN

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pon, 16 Sty 2006, 14:05:38 CET

> Sławek, powiedz że żartujesz....

Nie żartuję... Zawsze tak było...
Początki zrozumienia, że obie władze naczelne grają do jednej bramki
mieliśmy już w zeszłej kadencji. Może uda nam się stworzyć z władz
Naczelnych jeden zespół. Inicjatywa leży po stronie GK.

Ja mam ten komfort, że tym razem na nikogo nie głosowałem, bo nie byłem
delegatem. Poprzednio oddałem głos na jednego z kandydatów.
I pod koniec kadencji miałem większy szacunek dla tego, na którego nie
zagłosowałem... Oczywiście nie mówię tu o kandydaturach, które przepadły w
tamtych wyborach.

Ale nie dziw się Ryszardzie. Rada to 40 osób i spotyka się 3 razy w roku.
Komendantów Chorągwi łatwiej zebrać i jest ich dużo mniej.
Poza tym jest ciągle wiara, że można rządzić przy pomocy KCh. Bo ich  zdanie
przekłada się na głosowania w RN. Inna sprawa, że KCh będą musieli stosować
tę ordynację, wiec dobrze zeby też ją zaopiniowali przed posiedzeniem Rady.

Także są sprawy dobre i złe. Może Wy z Druhem Andrzejem tak jak na Zjeździe
stworzycie świetny duet w pracy nad dokumentami??
I będziecie je opiniować zanim wyjdą z Konopnickiej. Radam ma też pomagać
GK, nie tylko ją kontrolować...
Pozdrawiam!
SW