[Czuwaj] Projekt Ordynacji - bylo: Posiedzenia RN

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 16 Sty 2006, 15:57:56 CET

Zgadzam się z Ryszardem i nabieram przekonania, ze odniesienie ilosci
delegatow do ilosci oplaconych skladek jest bledem.
Teraz wystarczy, ze druzynowy zadeklaruje, ze ma zebrane skladki, ale ich
nie zdazyl przekazac i co?

A w drugiej wersji: druzynowy odprowadza skladki na czas, ale KH nie
odprowadza ich do KCh. I co? Ten który zaplacil skladki opnosi kare, bo nie
ma "swojego" delegata.

Pojdzmy dalej. Hufiec wogole nie odprowadza skladek, ale z nimi nie zalega
(możliwe w praktyce). Czy taki hufiec nie ma swojego delegata na zjezdzie
choragwi? Czy to zgodne ze Statutem? Moim zdaniem nie.

Mam wrazenie, ze szukamy na sile mozliwosci wyciagania skladek proonujac
tylko i wylacznie konsekwencje za ich nieplacenie. A może troche pozytywnego
myslenia i raczej nagrody dla tych, co maja najlepsze wyniki?

Ale co ja pisze... W kontekscie ostatnich ustalen dot. karty rabatowej to
chyba nie mam już o czym pisac.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl