RE: [Czuwaj] Internetowy Katalog Baz i Ośrodków

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 18 Sty 2006, 08:34:44 CET

To ja się czuje w obowiazku przypomniec, ze w czasie kiedy administratorzy
podjeli decyzje o zatrzymaniu katalogu baz obozowych, uruchomiony zostal
niezalezy serwis Baz i Osrodkow Obozowych, który dziala pod adresem
http://www.osrodki.info.pl. Do tej pory znalazlo się tam kilkadziesiat
harcerskich osrodkow i baz. Codziennie pojawiaja się nowe wpisy, wiec jest w
czym wybierac.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl