Re: [Czuwaj] Prawa autorskie i Internetowy Katalog Baz i Ośrodków

Michał Szyndel szyndel w wp.pl
Śro, 18 Sty 2006, 11:00:28 CET

witam,

Moim zdaniem kuriozalna jest sytuacja, w której wszystkie oficjalne projekty
ZI zostaja przejęte przez harcnet.net bo... nikt się tym w ZI nie zajmuje!
Sam byłem w ZI przez krótki czas - jeszcze za czasów Marcina, a potem po
przejęciu kierownictwa przez Jakuba. I nie muszę chyba pisać co myślę, bo
każdy widzi. Prawdę mówiąc niedługo Zespół Harcnetu powinien zostać
przemianowany na Zespół Internetu... może wtedy wszystko byłoby na miejscu.

Wracając do praw autorskich. Tak jak pisał DJD - nie było pieniędzy, nie ma
praw. Ewentualnie prawa intelektualne, ale kto się będzie o to procesował?

pozdrawiam,
Michał Szyndel