[Czuwaj] Inne określenia

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Pon, 23 Sty 2006, 11:59:29 CET

On Cz, Stycznia 12, 2006 13:24, Dominik Jan Domin wrote:
> [...]

Są jeszcze inne określenia z życia wzięte np.: "druhowie z podobno
najlepszej druzyny w hufcu", szytwniacy, purytanie, faszysci, służbiści,
hamy, dobrobkiewicze, hamsko się promujący, wywższający się, ci z parti
(nie każdy może zapamiętać "Patria"), buraki (bo bordowe berety), a
ostatnio chaber i jego gkowskie rewolucje (po referowaniu co jest w nowym
regulaminie mudurowym drużynowym) :)

--
Pozdrawiam i Czuwaj!
pwd. Przemysław "Chaber" Chabros HO