[Czuwaj] Rada Naczelna ZHP

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 30 Sty 2006, 22:30:26 CET

KOMPEM MYSŁAŁEM ZE RELACJONUJE NA BIEŻĄCO Z RADY :-) A PARĘ CIEKAWYCH
MOMENTÓW BYŁO :-)

Ba. Chcialem, ale internetu nie dowiezli... :-(

>OGÓLNIE JEST DUŻO LEPIEJ NIŻ W POPRZEDNIEJ KADENCJI. DUŻA SPRAWNOŚĆ
PROWADZĄCYCH, BRAK KOMENTARZY DO KAŻDEJ WYPOWIEDZI, WYMĄDRZANIA SIĘ, NIE
BYŁO NIEUDOLNIE PRZEPROWADZONYCH GŁOSOWAŃ. OBY TAK DALEJ :-)

A mnie osobiscie irytowalo popedzanie przez niektórych (w formie komentarzy
pod nosem), ze już konczmy, bo jest pozno itp. itd.
Az wreszcie za ktoryms razem Rafal Klepacz nie wytrzymal i powiedzial, ze
mamy robic dobre prawo, a nie szybkie. Mam wrazenie, ze niektorzy byli tam
po to, żeby liste podpisac...

>WINNY BYŁBYM TU JESZCZE KILKA INFORMACJI O TZW. SPRAWIE HARCTURU, KTÓRE
OTRZYMALISMY OD SKARBNIKA (GŁÓWNIE O ROZDYSPONOWANIU KWOT ZE SPRZEDARZY). NA
DZIŚ NIE MAM JESZCZE MATERIAŁU PISEMNEGO A NIE CHCIALBYM ZMYŚLAĆ.
MOZE PO KOMISJI EKONOMICZNEJ 24-25.02 BEDĘ MÓGŁ COŚ DODAĆ. W KAŻDYM RAZIE
TEMAT PILOTUJEMY.

A mnie osobiscie zaniepokoila informacja, ze sprzedaz dzialki na Niemcewicza
nie spowodowala calkwoitego oddluzenia ZHP. A chyba poprzedni naczelnik na
Zjezdzie to nam obiecal...

>OTRZYMALISMY TEZ PODZIAŁ ZADAŃ W GK. PONOC MA BYĆ WKRÓTCE NA STRONIE.
>OSOBIŚCIE ODNIOSLEM WRAZENIE, ZE TO POCZĄTEK KOŃCA CSI...

Zgadzam się ze Slawkiem. Wiele osob mnie pytalo przed RN, czy wiem cos o
dzialaniach CSI. Na RN dowiedzialem się, ze Ania Filipow zlozyla rezygnacje
i jest pewien pat. I szczerze mowiac to nie wiem, gdzie tkwi problem.

Tomek