[Czuwaj] Rada Naczelna ZHP

Seascout seascout w go2.pl
Wto, 31 Sty 2006, 14:45:57 CET

::Zgadzam się ze Slawkiem. Wiele osob mnie pytalo przed RN, czy wiem cos o
::dzialaniach CSI. Na RN dowiedzialem się, ze Ania Filipow zlozyla
rezygnacje
::i jest pewien pat. I szczerze mowiac to nie wiem, gdzie tkwi problem.

Z tego co mówił dh Kocher, problem jest kadrowy. Nie ma kandydata na funkcję
szefa CSI. Padło pytanie (nie pamiętam kto je zadał) czy szuka się szefa CSI
odpowiednio, tzn. czy ogłoszono np. konkurs. Dh Adam wyjaśnił, ze na
najbliższej zbiórce programowców i kształceniowców chorągwi zostaną
określone wymagania wobec Szefa CSI i wtedy dopiero będzie już wiadomo kogo
szukać. Mi się wydaje, że dokumentów obowiązujących w ZHP doskonale wynika
kto powinien być szefem CSI i jakie są jego obowiązki. Ale to moja opinia.
Druh Adam jednak uważa, że spotkanie kształceniowców określi oczekiwania i
wymagania.

Mnie osobiście zaniepokoiło obniżenie rangi CSI w strukturze GK. Do tej pory
CSI było jednym z wydziałów GK, a komendant CSI był w randze kierownika
wydziału GK. Teraz - według zaprezentowanej struktury - CSI będzie jednym z
zespołów wydziału pracy z kadrą, więc komendant CSI będzie w randze szefa
zespołu (podobnie jak szef zespołu ds. aplikacji spisowej w WBA, szef
zespołu Internetu, czy szef zespołu ds. współpracy z Polakami na wschodzie).
Dh Adam starał się rozwiać moje wątpliwości tłumacząc, że w jego opinii CSI
nie zostało zdeprecjonowane w strukturze.

Seascout