Re: [Czuwaj] składnica harcerska

Michal Gorecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Nie, 2 Lip 2006, 22:58:09 CEST

-----Original Message-----
    From: "Marcin Skocz"<hrskocz w harcerstwo.net>
    Sent: 06-06-29 17:06:51
    To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy."<czuwaj w listy.czuwaj.net>
    Subject: Re: [Czuwaj] składnica harcerska

     Rozumiem doskonale, że może zabraknąć towaru, zwłaszcza jeśli jest to okres
    przedwakacyjny, w dodatku jeszcze zaraz po reformie regulaminowej. Warto
    jednak byłoby umieścić o tym informacje na stronie, przeprosić i wyjaśnić
    kiedy można zajrzeć znowu. A druga sprawa to terminy realizacji. 4 Żywioły
    są chyba jedynym sklepem internetowym realizującym zamówienia w ciągu 21
    dni (z zastrzeżeniem, że może być dłużej jeszcze...). Naprawdę sporo kupuję
    przez internet, niekiedy dużych partii towaru, a nigdy nie czekałem dłużej
    niż tydzień.
    Teraz też - zamówiłem nagrody na obóz, ale czy przyjdą do jego zakończenia
    (jeszcze tylko 16 dni) - tego nie wiem :-/

***

Obecnie wszyscy prawie sprzedaja w sklepie, chyba ze pakuja paczki. Nawet grafik czy szefowa wydawnictwa. A od wrzesnia zmiany majace to polepszyc. Terminy wysylki tez :]

Goo