[Czuwaj] Sezon Ogórkowy..

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Śro, 12 Lip 2006, 09:47:33 CEST

Grzegorz Skrukwa napisał(a):
> Miałbym też wniosek do autorów strony - żeby przemyśleli usunięcie grafiki
> przeciwstawiającej stare mundury vs nowym. Z kilku powodów.

No dobra, grafika usunięta.

I jeszcze na koniec - moglibyśmy prezentować także pozytywne opinie. Ale
co to za radość by była... Zresztą są na stronie ;)

Kupiłam spódnicę i po miesiącu użytkowania stwierdzam, że jest
fantastyczna! Pierwsza zaleta - brak guzików z przodu, które pryskały na
wszystkie strony (o ile nie były przyszyte szpagatem). Guziki z boku to
też duży skok estetyczny w porównaniu z poprzednią wersją spódnicy (jaka
elegancka spódnica dziś ma guziki z przodu?). Brak kieszeni z przodu -
też duży plus i upraktycznienie (poprzednio np. włożony do przedniej
kieszeni ołówek kłuł przy siadaniu) - teraz jest o wiele praktyczniej.
Poza tym lepiej wyglądam (poprzednia spódnica niemiłosiernie potężała).
A i kolor jest świetny i fantastycznie pasuje do góry, nie będzie już
obciachu typu wyblakła bluza i nowa spódnica albo nie daj Boże na
odwrót... :) Co do wygody - biegałam w nowej spódnicy, jeździłam na
rowerze (co w poprzedniej spódnicy było niemożliwe) i uważam że jest
super wygodna. Materiał troszkę się gniecie ale w porównaniu do
poprzedniej mojej spódnicy - jest o niebo lepiej!

***

Spódnica nie jest wąska. Wygląda tak tylko na zdjęciu. W rzeczywistości
spokojnie można w niej chodzić, a nawet biegać. Jest rozszerzana do
dołu, nie jest wąskim prostokątem nierozciągliwego materiału.
Do tego spokojnie noszę moją spódnicę na biodrach.
Różnica w kolorach jest praktycznia, nie wygląda pstrokato, tylko moim
zdaniem gustownie. Razem z jastną koszulą fajnie ze sobą współgrają.
Guziczki z boku to też genialne rozwiązanie. Przy robieniu dużych króków
nic mi nie odpada, nie robi mi się też baskudna fałdka na brzuchu, ani
nic się nie rozjeżdża.
A kieszenie z boku? Super sprawa! Mieści się w nich portwel, wygodnie
nosi się komórkę. I wyglądają o wiele lepiej niż z przodu (poza tym mam
wrażenie, że ciut wyszczuplają uda =) )
W porównaniu ze starą spódnicą jest cudownie! Nareszcie dobrze się czuję
w mundurze.
I też na początku psioczyłam- dopóki nie kupiłam. Teraz już pate teazy
ponosiłam i jestem bardzo zadowolona.

PS. Nurtuje mnie związanie obrzędowo z guzikami =="

***

a też jestem zadowolona ze spódnicy. Ma ona znacznie lepszy fason od
poprzedniej (nie jest już w kształcie wielkiego klosza) i brak w niej
też szeregu guzików na przodzie, przez co można czuć się swobodniej.
Boczne kieszenie też są dobrym pomysłem. Ale to, z czego jestem
najbardziej zadowolona to rodzaj materiału - nieco grubszy, ciemniejszy
i przyjemniejszy w dotyku. Cena też nie jest wygórowana. Doskonale
wygląda w zestawie z nowym, skórzanym pasem (sama taki już posiadam).

***

Chciałbym pochwalić ludzi odpowiedzialnych za koszule mundurowe. One są
wprost kapitalne ! Przyjemnmy materiał w bardzo ładnym kolorze. Gratuluję :]

***

Bluza mundurowa jest po prostu świetna!
Bez porównania za starą, o wiele lepszy materiał i wykonanie.
W tym mundurze czuję się bardziej że jest się harcerzem.
Naprawdę brawo i rewelka

***

ale to nuuuudne by było :P