RE: [Czuwaj] Sezon Ogórkowy..

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 12 Lip 2006, 09:55:55 CEST

MSPANC

Hochwander: Aha... a oni nie wiedzą, że to się nagrywa ?
Miś: Oczywiście, że wiedzą ! Powiedziałem im o tym. Jeśli ktokolwiek chce przekazać jakąś krytyczną uwagę o mnie, o mojej pracy, jakąś skargę, a mnie akurat nie ma, może w każdej chwili wejść i nagrać ... co mu leży na wątrobie.
Hochwander: Ale oni mogą kadzić ci, kłamać mogą, upiększać !
Miś: A po co by mieli ? Przecież i im i mnie chodzi tylko o dobro naszego klubu. Szczerość w naszym klubie to norma !

;-)

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ