[Czuwaj] Czarne Stopy - wielka prośba

Kamil Mirowski kamil.mirowski w w.tkb.pl
Śro, 12 Lip 2006, 19:39:33 CEST

Witam serdecznie.
Jutro o 10.00 wyjeżdżamy na obóz - w programie mamy oglądanie filmu Czarne Stopy.
Niestety wersję, którą posiadałem gdzieś wsiorbło totalnie :(.

Czy jest obecnie ktoś na liście, kto byłby w stanie wystawić mi do ściągnięcia film gdzieś na necie?
Z łączem 1Mbit nie będę miał problemu z zassaniem filmu w szybkim tempie.
Proszę - w razie gdyby ktoś miał taką możliwość - o odpowiedź na priv.
---
Pozdrawiam i życzę udanych akcji letnich ;]
Kamil Mirowski