[Czuwaj] Użyczeniełódki

Bartek Szumski szumyk w poczta.onet.pl
Śro, 12 Lip 2006, 09:02:24 CEST

Wszelkiego rodzaju umowy w imieniu ZHP może podpisywać tylko koemndant wraz
z skarbnikiem łącznie, zgodnie z odpowiednimi pełnomocnictwami.
Dlatego ty jako drużynowy nie możesz podpisać takiej umowy, w Twoim imieniu
powinien ja podpisać komendant wraz ze skarbnikiem hufca.

hm. Bartek Szumski HR
szumyk w poczta.onet.pl
Hufiec Łódź-Polesie
KR Chorągwi Łódzkiej

----- Original Message -----
From: "Jurek" <gacki w poczta.onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, July 11, 2006 1:42 PM
Subject: [Czuwaj] Użyczenie łódki

Moja drużyna ma możliwość dostania w formie użyczenia łódki żaglowej od
pewnej fundacji. Bezpłatnie, ale mamy się nią opiekować (remontować, dbać o
nią itp.). Czy jako drużynowy mogę podpisać umowę z fundacją, czy też
powinienem się starać o jakieś upoważnienie od władz wyższych (hufiec,
chorągiew)?

Jurek