[Czuwaj] O programie baza pomyslow i konspektow

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Pią, 21 Lip 2006, 21:09:06 CEST

Rafal.Suchocki w pse.pl napisał:
> [...]

To ja zacytuję post z maja, z listy "czuwal', oczywiście:
Dnia 27-05-2006 o godz. 19:24 Andrzej Rolewicz napisał(a):
> (...) chodzi mi nie tylko o gołe plany pracy, ale również pomysły na
> zbiórki, scenariusze gier, konspekty spotkań wszelkiego rodzaju i inne materiały, które ktoś kiedys opracował i gdzieś leżą. I w XXI wieku
> mógłbym to przejrzeć przy swoim biurku, gdyby komus chciało sie to
> zebrać i uzyskac zgody autorów na publikację.
> Do pelnych 100 lat jeszcze trochę brakuje i może
> 1. Uda się coś zebrać
> 2. Przestanie spadać liczebność Związku (czego  przyczyny są dla wielu
> zapewne wielką niewiadomą:)
> 3. Pojawią się sie nagle lepsi drużynowi :)
> [...]

Taki pomysł wykiełkował mi w głowie jakiś czas temu, choć w nieco szerszym wymiarze - oprócz planów pracy, konspektów etc. mogłyby się przecież znaleźć tam też:
- materiały wypracowane w trakcie prób instruktorskich;
- sprawozdania z warszatów, konferencji...
- raporty z działalności władz różnych szczebli;
- regulacje zewnętrzne dotyczące ZHP;
etc.

Jest to jedno z moich małych marzeń;) które, mam nadzieję, uda się zrealizować.

Pozdrawiam,
Arek Gasperczyk
szef Zespołu ds. przepływu informacji GK

koniec cytatu.

I jeszcze zapytam (bezczelnie:) "od czego mamy GK skoro do budowania ogólnopolskiej bazy pomysłów soohy szuka ochotników po pipidówkach ?"
Andrzej