[Czuwaj] Fundusz Grażyńskiego

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Pon, 31 Lip 2006, 12:26:39 CEST

Uchwała Głównej Kwatery ZHP nr 3/2006 z dnia 11.01.2006 r. w sprawie
odpisów podatkowych (1% PIT) na rzecz Związku Harcerstwa Polskiego
dokonywanych w 2006 r.
(...)
§ 6
Z 30% z wpłat przeznaczonych na ZHP utworzony zostanie Fundusz Małych
Grantów
im. M. Grażyńskiego. Regulamin funduszu na 2006 r. zostanie ogłoszony do
28 kwietnia 2006 r. Decyzję o rozdysponowaniu pozostałych środków
podejmie GK ZHP.

Źródło: http://sponsoring.zhp.pl/index.php?do=standard&navi=0024,0030

Czy ktoś z Was zatem może mi podesłać regulamin Funduszu na 2006 r.???
Do tej pory nie znalazłem takowego. Tym bardziej nie znalazłem go na
stronie www.sponsoring.zhp.pl gdzie chyba powinien być umieszczony.

Marek Jedynak