[Czuwaj] zjazd i rozkaz naczelnika

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Czw, 1 Cze 2006, 12:04:53 CEST

http://gk.zhp.pl/index.php?do=standard&navi=0067,0012

o jakim rozkazie  mówicie  ja  widze  ostatni   z  kwietnia
Darek Mołodecki
www.jdm.pl
gg  1864193
----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, June 01, 2006 11:56 AM
Subject: RE: [Czuwaj] zjazd i rozkaz naczelnika

Ja nadal nie rozumiem jak można (i na jakiej podstawie prawnej to się
dzieje) opublikowac rozkaz, a potem w nim cos zmieniac? Przeciez jest taka
instytucja jak sprostowanie do rozkazu umieszczane w kolejnym rozkazie.

Dla mnie rozkaz ma cechy dokumentu niosacego za soba pewne nieodwracalne
skutki. Jak wiec może istniec wiele roznych wersji tego samego rozkazu?

Albo mnie ktos oswieci, albo porusze ten temat na Radzie Naczelnej...

Pozdrawiam

Tomek