[Czuwaj] Do Czesia

Pią, 2 Cze 2006, 09:05:04 CEST

----- Original Message -----
From: "Sławomir Waś" <slawek w wasie.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, June 01, 2006 9:35 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Do Czesia

> Znalazłem już wersje papierową, ale bardzo bardzo dzieki! Przyda się.
> SW

Przepraszam że się nie odzywałem ale jestem trochę "zagoniony".

W "przejściowym" serwisie
http://dokumenty.zhp.pl/org/
w zwiazku z przenosinami serwisów znajdujących się dotychczas na domenie
zhp.org.pl,
(chodzi głównie o komunikaty.zhp.org.pl)
mogą występować problemy z funkcjonowaniem linków poszczególnych dokumentów.
Trzeba je ręcznie zmieniać, a ostatnio mam mało czasu.
Dodatkowo de-motywująca działa świadomość że jest to właściwie "robota
głupiego"
bo już dawno powinienem dostać nową koncepcję serwisu dokumenty.zhp.pl.
A nie dostałem.
Więc znając trwałość prowizorek pewnie będę jednak musiał posprzątać
zwłaszcza że przy zmianie adresu z dokumenty.zhp.org.pl
na "tymczasowy" dokumenty.zhp.pl/org/
niektóre adresy plików "zgłupiały"
np. zamiast automatycznie uzyskać formę
http://dokumenty.zhp.pl/org/download_1/wu-1999-06.pdf
"zgubiły" /org/ i otrzymały formę
http://dokumenty.zhp.pl/download_1/wu-1999-06.pdf
co teraz trzeba ręcznie poprawiać. A wcześniej znaleźć.
Dlatego jesli znajdziecie takie lub inne "kwiatki"
proszę o informację na adres
dokumenty w zhp.pl
Niestety poprawiać je będę prawdopodobnie dopiero po niedzieli.

Czesław