[Czuwaj] z najnowszego rozkazu

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Pią, 2 Cze 2006, 12:07:50 CEST

Darek Mołodecki napisał(a):

> europejskie fundusze  strukturalne to na pewno   i chyba tyczyc  sie
> to bedzie    2007-2013  bo  z tego starego to juz niema     Tez
> chcialbym wiedziec  wiecej  czym sie  beda  zajmowac. Szczegolnie  że
> przy osobowości prawnej  KCH  to i tak na poziomie  KCH  bedzie  sie
> robic  te  rzeczy chyba  ze jakies  duze  projekty  np  100 lecie
> harcerstwa  w polsce mozna  by  sie  do tego przygotowac  zeby kase z
> uni  sciagnac
>

> swiezo po szkoleniu  z  pozyskiwania  funduszy
>
> Pozdrawiam
> Darek Mołodecki

Darku :-)

Czym jest EFS wiem. Jakie ma zadania też. Wiem nawet co to są Komitety
Sterujące. Nie wiem natomiast co to może oznaczać w ZHP. A te na lata
2004 - 2006 są i jeszcze jakiś czas będą. Natomiast te na lata 2007 -
2013 będą opóźnione niestety.

Szczerze mówiac sądzę że to jakiś nieszczęśliwy pomysł na nazwę.

Kowlak