[Czuwaj] Szczepionka

Andrzej Grabowski andrzej w harcerstwo.net
Wto, 6 Cze 2006, 19:29:17 CEST

 Witam!

Po nawale super ważnych i podniosłych spraw, które ostatnio przewinęły się
przez listę, ja z taką trochę skromną sprawą.
Chcę wreszcie rozpocząć konkretniejsze działania w sprawie programu zwanego
SZCZEPmy ZHP. Na wstępnie zapraszam do współpracy wszystkich chętnych
szczepowych oraz takich, którzy chcą nimi niedługo zostać.
Jeszcze w czerwcu ruszy strona www dla szczepowych i uruchomimy wymianę
doświadczeń na forum szczepowych.
Pierwsze zgłoszenia juz mam - m.in  od kursantów własnie zakończonego w
Krakowie III Kursu Szczepowych.
Czekam na zgłoszenia - na razie na mój adres mailowy.

Pozdrawiam wszystkich "listowiczów"

Andrzej Grabowski