[Czuwaj] Papieska gwardia... :)

Adam Piwek kurierharcerski w poczta.fm
Śro, 7 Cze 2006, 22:14:16 CEST

g00rek w o2.pl napisał(a):
> Kurczę. Tak sobie myślę, że chyba widziałem z 5 artykułów o ZHR
> podczas BS, przed nią i po. I żadnego o nas :|
>
> g00rek

Swoim przedmówcą odpowiem tak:
Nie ilością materiałów w prasie tak na prawdę mierzy się nasz wizerunek
i zaangażowanie w Białą Służbę, tylko działaniem. A to rzeczywiście było
widoczne najnormalniej przez uczestników pielgrzymki. Kiedy moi koledzy
ze studiów przyszli w poniedziałek na zajęciach to generalnie toczyła
się dyskusja o tym, jak takie podanie wody, umożliwienie zobaczenia
komuś zobaczenia Papieża przez poproszenie innej osoby o schowanie
transparentu - to buduje dla mnie skuteczniej nasz wizerunek. Może w tym
trochę idealizacji, ale jak pisał dh Mirowski: /Mieć zaszczyt. Traktować
harcerską służbę jako zaszczytny obowiązek, nie oczekując nagród,
odznaczeń, wyróżnień. I tylko jedna nagroda za służbę: poczucie
spełnionego obowiązku, oceniane we własnym sumieniu. Nie medale, nie
premie, nie dyplomy, tylko -- a może aż -- spokojne sumienie, źródło
wewnętrznego zadowolenia, szczęścia/.
I to widzą ludzie, szarzy zwyczajni i być może zaprocentuje to bardziej
w naszej przyszłości niż teraz. Czas pokaże!

INTERIA.PL dla kobiet... >>> http://link.interia.pl/f193b