RE: Re[2]: [Czuwaj] Wywijki i ręce w kieszeni

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Czw, 8 Cze 2006, 00:16:32 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Marcin Goleman
Sent: Wednesday, June 07, 2006 11:45 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re[2]: [Czuwaj] Wywijki i ręce w kieszeni

> Wydaje mi się że po prostu niewiele osób pamięta zlot w Spale

A ja pamietam i pamietam ze tego druha wszyscy wytykali bo komendant
a tak nie regulaminowo sie pokazuje ;) ;) ;)

PC==================
Trzeba pamiętać że nie jest to zwykły mundur harcerski
a instruktorska koszula mundurowa noszona pod kurtka mundurową.

Co do ręki w kieszeni, (uwaga ! rękI a nie rĄk)
to wśród części zawodowych wojskowych (a o takim mówimy)
w latach 30-tych i w czasie wojny np. w lotnictwie PSZ,
był taki "styl" wyrażania "luzu" (w czasie "pozasłuzbowym").
Ale powtarzam jeszcze raz - JEDNEJ ręki a nie obu.
Jedna oznaczała "luz", obie "chamstwo".
Zreszta nie tylko wówczas, teraz też.

Czesław

.