[Czuwaj] Papieska gwardia... :)

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Czw, 8 Cze 2006, 11:08:30 CEST

Dziś zakupie Tygodnik, bo ciekaw jestem całego artykułu. Myślę, iż nie będzie się różnił od tego: http://tinyurl.com/rgb7y
Co mnie lekko irytuje w tego typu publikacjach, to nie fakt, iż faktycznie Biała Służba była tępiona przez władzę ZHP, o czym nader szybko zapomnieliśmy i nie chcemy pamiętać.
Bardziej mnie martwi kreowana wizja, jakoby nagle wszystkie dobre środowiska (te zrzeszone w KIHAM czy pełniące w latach 80tych Białą Służbę) w 89 przeszły do ZHR-u. I w związku z tym tylko ZHR ma prawo powoływać się na ciągłość Białej Służby.

A na marginesie całej dyskusji.
Znów to co powinno nas łączyć przedstawiane jest jako to co nas dzieli.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ